Första dagen i London








Första dagen i London har varit superbra trots att vi inte hade sovit något och att vi nästan missade planet... Jag tycker att vi lämnar det där. Om jag ska berätta om allt kommer jag inte få någon sömn inatt heller. Man kan säga att vägen till London var intensiv. Men nu är vi i alla fall framme och väldigt slitna. 

Idag har vi bara åkt runt och försökt göra en del saker som stod med på vår lista med saker vi vill göra och besöka. Vi bockade faktiskt av ganska mycket! Vi har varit i The Shard vilket var fantastiskt! Det är där alla utsiktsbildetna kommer ifrån, vi var där från att det var ljust till att det blev mörkt och förändringen som skedde över staden var som sagt helt fantastisk.

Sedan har vi även gått omkring en hel del och bara kollat runt. Vi var bland annat inne på ett museum och såg kända tavlor vilket var lite roligt faktisk. Ni ser ju mycket på bilderna också (även om de varken är särskilt bra eller många) och just nu vill jag bara sova så att jag överhuvudtaget kommer upp imorgon. 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0