Kommer ni ihåg mig?

Idag är det torsdag och alltså fredag och helg imorgon. Usch vad jag är trött, att ta helg kommer bli så skönt. Vill helst inte göra något men på lördag måste jag först städa både Mollys bur och mitt rum för att jag inte varit hos mamma på veckor och sedan ska vi åka och fira morfar som fyller år. Men sedan på söndag ska jag vila ut mig ordentligt, planen är att göra något litet kul i kanske två timmar och sedan ligga i sängen resten av dagen haha.

Imorgon har jag jobbat tre veckor i rad på dagiset, vilket har varit kul men också väldigt tröttsamt... Jag har in princip jobbat 07-16.30 alla dagar så att jag kan stå är ett under i och med att jag inte är van. Det är så mycket jobbigare att jobba på dagis än vad jag någonsin trott. Många är jättegulliga och jag vill ta hem de allihop men sedan finns det även de barn som kräver mer, man måste vara som en hök på dem... Men det är bara att ha tålamod.
 
Hej på er förresten, det var ett tag sedan. Men som jag sa så jobbar jag mycket så det enda jag gjort är att jobba, äta och sova. That's that... Nästa vecka har jag bara två dagars jobb planerat (två kvällspass med pojkarna) så förhoppningsvis får jag vila ut då. Ni är säkert jätte intresserade... Men jag har inte så mycket annat att skriva om för stunden. Jag ska jag försöka titta in lite oftare med kortis inlägg, det är lättare än att faktiskt ha något att skriva om i ett inlägg. Kommer ju såklart skriva också men... Ni får fatta för jag orkar inte förklara haha.


De sista dagarna har varit helt otroligt fina till skillnad från de sista halvåret... Kände mig direkt mycket gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0