Q/A

När vaknade du idag?

05:40. 

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 

Kvällsmänniska alla gånger.

 

Hur många kuddar har du i sängen?

3.

 

Vad gjorde du för ett år sen?

Bakade pepparkakor och lyssnade på julmusik med fina vänner.

 

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig. 

Jag lider av ångest. Faktiskt väldigt få som vet.

Jag försöker väldigt ofta framstå som gladare än vad jag är vilket är sjukt jobbigt. 

Jag sjunger konstant utan att jag tänker på det. 

 

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Gossip Girl skulle ju vara drömmen!

 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?

Mest är väl synd att säga fast jag klagar inte på min näsa. Minst: resten haha. Nej men mina former kanske. Tycker de kvinnliga formerna är så snygga och jag har inga... :(

 

Om du fick förändra dig själv på något sätt, vad skulle du göra då?

Ta bort mina halsmandlar och göra en lugntransplantation. Hatar min hals och mina lungor. 

 

Hur går du helst klädd? 

Hemma blir det alltid mjukis. Till vardags blir det ofta ett par jeans och en skön tröja.

 

Är du besatt av någonting? 

Youtube och Grey's anatomy.

 

Vad gör dig lycklig?

Barnen på mitt jobb även om jag ibland bara vill gråta och skrika ibland när de tappat öronen eller gör illa varandra. Men i de flesta fall känner jag mig otroligt omtyckt och älskad och jag hoppas att de känner detsamma för de är så fina allihopa.

 

Att simma under vattnet i en pool är också otroligt härligt. Vet inte varför men jag känner mig så sjukt befriad och som att världen står stilla på något sätt när jag är under vattnet. 

 

Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Gamla <3333 Det är musiken jag är uppväxt med, min mamma har alltid lyssnat på massa musik så in princip all musik hon lyssnade på när jag var liten.

 

Vilken är din sämsta egenskap?

Att jag är långsint tror jag. Däremot blir jag väldigt sällan arg så det är inte direkt ett problem.

 

Är du beroende av något?

Choklad... Är otroligt choklad/sockerberoende.

 

Vad gör dig riktigt förbannad?

Rasism och antifeminister: personer som inte har vett nog att förstå sig på världen dvs.

 

Vad lyssnar du på just nu?

Julmusik och Adele.

 

Fem sånger du kan texten utantill på.

Skulle kunna skriva 500 haha. Men fem sånger jag kunnat länge som är lite nostalgiska för mig är:

The Greatest Love Of All- Whitney Houston

My Heart Will Go On- Celine Dion

Hela Min Värld- Den lilla sjöjungfrun

Gabriellas Sång- Helene Sjöholm

Hurt- Christina Aguilera

 

Fest eller hemmakväll?

Hemmakväll alla gånger.

 

Vilken är din bästa danslåt?

Någon gammal, kanske Girls Just Wanna Have Fun eller YMCA.

 

Fem dåliga vanor.

Jag sover för lite.

Jag äter sällan frukost.

Lyssnar för mycket på mina tvångstankar.

Tränar inte.

Stör mig på småsaker.

 

Vilken film såg du senast? 

People Like Us. Inte den bästa jag sett men väldigt bra ändå. 

 

Vad köpte du senast? 

Toffifee.

 

Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Som många andra ville jag bli delfinskötare, prinsessa eller godisprovsmakare.

 

Samlade du på något när du var liten?

Kapsyler och frimärken. Eller det var ärligt mest morfar som samlade åt mig haha.

 

Är du lik dig nu, som du var när du var barn? 

Ja ganska. Jag är lite mer framåt än vad jag var då och jag äter lite mer än bara pasta men annars så.

 

Gjorde du något speciellt/annorlunda när du var barn som du ofta får höra om?

Vägrade att ha strumpor. Kunde bara ha en trossort och när den slutade sägas fick mina trosor växa med mig istället haha. Kunde inte gå på toa någon annanstans än hemma. Kan sitta och skriva hela dagen på denna fråga haha.

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 

Idrott tror jag. Det där med att sitta still och jobba hade vi endel samtal om. Jag kunde sitta still men koncentration var en helt annan sak. Det blev bättre och bättre under skolgången men jag känner än idag att jag kan ha svårt att koncentrera mig.

 

Vilket är ditt drömjobb?

Om jag ändå visste. 

 

Vad gör du om tio år?

Om tio år är jag 30... Oj. Eh, förhoppningsvis har jag barn och familj vid det laget och har listat ut vad jag vill jobba med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0