Tjejkväll I Ryd

Hej på er!
Vi hade det jättemysigt hos Sanna i torsdags. Vi åt som sagt tacos och sedan kollade vi på en skräckfilm och Big Brother. Sen gjorde vi oss i ordning lite och la oss i sängarna och kollade på en till film. Socialt haha. Nej då vi snackade en hel del, vi är ju trots allt tjejer. Så det var kul att prata med mina tjejer lite, vi hade en del catching up to do om man säger så! Synd att inte Agnes var med bara...
 
Sen gjorde vi inte så mycket mer. Sanna var tvungen att gå och lägga sig med hennes hund som var orolig på övervåningen och Emma och jag låg uppe halva natten och garvade åt hur fula vi var. Blev en del dubbelhaks-selfies till Sanna haha. På fredagen stannade jag hos Sanna till ca 13 sen åkte jag direkt till Katrineholm och åt tacos för tredje dagen i rad haha... Börjar bli aningen trött på tacos kan jag säga!
 
Nu ska jag kolla ett tag på Youtube och sedan krypa ner. Hoppas alla har haft en bra lördag! 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0