Mysväder

Hej på er! 
Just nu sitter jag på mirumgalleria. Jag är nästan lite trött på att kolla i butiker hela tiden. Känns som det är det enda jag gjort den senaste veckan och det är ju inte direkt så att de får in något nytt heller. Så jag bestämde mig för att sätta mig och vila i några minuter. 

Imorse eller ja halv 12 (imorse för mig haha) körde jag in mamma och tre av hennes kompisar till stationen. De ska åka på någon Ålandsbåt så de skulle ta en buss till Stockholm först. Vi hade en timme på oss men ändå blev de stressigt! En av mammas kompisar var sena, det var vägarbete i stan som resulterade i kö och när vi äntligen var framme visade det sig att bussen gick från andra sidan av vägen. Jag fick köra rally kan jag säga! Ni som vet hur Norrköpings resecentrum ser ut vet att det finns en A, B och C zon för bussarna där inte bilar får köra men där körde vi in i världens fart och parkerade framför bussen som precis skulle åka. Det var på håret att de hann med haha. Kaos som vanligt! 

Efter den lilla resan kände jag att de var ovärt att åka hem för att jag skulle nämligen åka till Sanna kl 14 med Emma och egentligen Agnes men Agnes blev sjuk stackarn så det blir bara jag, Sanna och Emma ikväll. I alla fall så då tänkte jag att jag kunde fördriva 1,5 timmar i stan istället för att åka hen men Sanna fick jobba över så det blev en timme till i dötid för mig. Det är såklart mer synd om Sanna men det är ganska tråkigt att bara vänta också haha.

Igår hade jag en riktig myskväll med Jossan, vi åt tacos (som vi för övrigt ska göra idag också) och kollade på film. Mys mys! Dessutom är vädret så mysigt just nu. Jag vet att många tycker att det är skitväder ute men jag kan inte hjälpa att gilla det. Sååå mysigt att bara gå under ett paraply och höra regnet. Om några veckor tycker jag nog inte att det är lika kul hah. 

Nae, nu ska jag resa på mig och börja dra mig mot bilen. Sätter mig nog där resten av tiden haha.
Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0