Haul Från Linköping

Hej på er!
Idag har jag varit i Linköping, mamma skulle på ett kalas med Munde så jag passade på att träffa Adde. Vi gick lite på stan och fika, inget speciellt men det var jättekul att träffa henne! Tyvärr går det ofta för lång tid mellan gångerna. Och ni som känner mig vet att jag sällan går på stan utan att få med mig lite hem... Så jag tänkte bara visa vad jag köpt.
 
Två vanliga t-shirts från Crocker för 199:- Jag tror att båda kommer passar riktigt bra med ett stort halsband, några snygga jeans och ett par boots. Halsbandet på bilden var förresten det halsbandet jag fick av mamma i födelsedagspresent som jag glömde ta bild på.
 
Sedan köpte jag både en skrubb och en tvål till ansiktet från Clinique för 280:- och 195:- Mina gamla har varit slut ett tag nu...
 
Ett matt top coat från O.P.I för 150:- Har velat ha ett i evigheter!
 
Tofsar från bikbok för 19:- Bästa tofsarna!
 
Och sist och även minst en eyeliner från Maybelline för 99:-
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0