En dag på stan

Hej snyggingar!
Tänkte bara titta in en snabbis såhär mitt i natten. Idag har jag varit på stan med mamma. Mamma släppte loss på Make Up Store så nu har hon en helt ny sminkgarderob. Själv köpte jag inget (är stolt haha). Jag tog ett prov på en en fondation som jag nog ska köpa vid ett annat tillfälle men inget annat. Däremot beställde jag en telefon, en IPhone 6. Min har fått spelet de sista dagarna och håller inte ens laddningen i två timmar om jag är ute. Den har haft dålig batteritid i ett år så det var välbehövligt, synd bara att telefoner ska vara så dyrt. Men det blir nog bra i slutändan. Jag får tänka lite som mamma sa "det är ändå något du kommer använda varje dag" och det är ju sant. 

I alla fall kommer jag förhoppningsvis blogga mer med bra bilder i och med att kameran äger i jämförelse med den jag har nu (IPhone 4s). Jag hoppas och tror. Allt blir ju roligare i bättre kvalité! 

Nu ska jag krypa ner så jag kan komma upp innan lunch imorgon haha. 

Pusss och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0