Dagen på dagiset

Hej på er! 
Jag är så sjukt trött efter dagen. Somnade inte förens 02 och skulle som sagt upp 05 så det blev inte mycket sömn för mig. Jag ska ju jobba imorgon också så ska krypa ner snart så jag orkar med morgondagen. 

Jag älskar verkligen att jobba med barnen, alla är så mysiga och jag har verkligen blivit poppis vilket i och för sig är lite jobbigt också. Blir tillfrågad om att sitta överallt på samma gång vilket inte går och så har jag blivit ett klätterträd. Allt är sååå mysigt men ibland blir det för mycket men det är ju självklart inte barnens fel utan mitt eftersom jag inte säger ifrån ordentligt. Men det lär man sig med tiden, just nu känner jag ju knappt barnen så jag vet inte hur jag ska säga till. Kan inte ens allas namn än haha.  
Men ja, nu ska jag kolla en snutt på bästa Zoellas vlog och sen sova.
Godnatt mina babes!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0