Annabelle...

Hej snyggingar!
Igår var jag på bio med några av mina favorit tjejer. Vi såg filmen Annabelle och den var ju mysig... Usch. Mycket scener som man hoppade till och skrek i. Låg mest på stolen med bena i luften för att varken se eller höra. Men jag sov i alla fall ganska bra inatt till skillnad från när vi hade sett The Conjuring. Tror inte att jag sov bra på en vecka. Det var i alla fall jättekul att träffa tjejerna. De är saknade. 

Idag har jag varit ute och fotat med Jossan lite. Vädret är inget bra och träden är inte så fina längre men men. Några bra bilder blev det nog i alla fall, jag ska kolla genom de lite senare! 

Nu ska jag kolla idol och bara mysa! Ariana Grande var ju där och det sög att inte jag också var där... Jag lyssnar ganska mycket på henne för att jag tycker hon är otroligt begåvad och har bra låtar så jag är faktiskt lite sur på alla andra som fick se henne haha. 
Vilka gillar ni mest i idol? Jag älskar både Lisa, Mollie och Josefine sen gillar jag några till men det är de jag håller mest på.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0