Haul

Hej på er! Det var ett tag sedan jag bloggade på riktigt. Jag har helt enkelt varken haft lust eller tid. Jag är ute på praktik vilket innebär lååånga arbetsdagar så jag orkar knappt hålla ögonen öppna när jag kommer hem... Och det första jag tänker på är inte direkt att blogga. Nu är jag i vilket fall ledig så jag tänkte visa er några saker som jag köpt i veckan.
 
En ny rakhyvel inför sommaren och jag är helt kär i den. Den har typ inbyggd rakgelé så det känns knappt att man rakar sig så den kan jag starkt rekommendera. Den kostade 239:-
 
Sedan beställde jag några grejer från en sida som heter Fyndiq.se. En Powerbank som man kan ladda telefonen med. Den kanske inte är av högsta kvalité men den duger bra åt mig. Den kostade 79:- Sedan köpte jag en bumper för 29:-, en laddnings sladd för 39:- och fyra skydd till mobilen.
 
På Jfr.se köpte jag en nagelbandsolja från O.P.I för 39:-
 
Köpte även ett fint blommigt skal för 99:-
 
På hårvårdsbaren köpte jag ny hårfärg, som alltid haha. Båda för 199:- och en Morocconoil för 359:-
 
På MQ köpte jag en tröja för 299:- Tyckte den var väldigt somrig, dock är jag lite osäker på färgen men den blir säkert bra.

Det var nog allt, känns som jag glömt något haha. Jag har i alla fall köpt mycket som jag behövde fast ändå inte. Måste spara inför studenten samtidigt som jag vill ha allt i butikerna. Går liksom inte ihop...
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0