Veckans lack- polka dots again

Hej på er, som rubriken lyder valde jag att köra typ en repris på det lack jag gjorde för några veckor sedan. Men denna gång valde jag ett rosa lack istället för ett lila, gillar båda ungefär lika mycket. Detta syns lite mer, det lila var lite mer diskret vilket var tur. Det var ju sååå mycket bubblor i det lacket. Det är tyvärr lite bubblor även i detta lack men det är betydligt mindre vilket är tur. 
Jag tror att bubblorna är pga av mina naglar och inte lacken som jag trodde först. Mina naglar är ganska förstörda och har varit det väldigt länge. Sist de var förstörde tog jag en paus med nagellacken (i sommras om jag inte minns fel). Det var inte så kul eftersom jag älskar nagellack men det hjälpte och  jag känner att jag borde göra det igen. Jag går ju ut på praktik om 4 veckor så förhoppningsvis klarar jag mig dit! Jag ska nämligen ut på sjukhuset och där får man inte ha nagellack så det passar ju att ha en vårdande paus då. Undertiden får jag väl måla mina systrars och bröders naglar, haha.

Här är i alla fall veckans lack. Vad tycks? Lite rosa prickigt såhär till våren. Glatt, snyggt och vårigt. Eller vårigt och vårigt, men det är i alla fall inte vintrigt haha.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0