Tuff start. Härligt slut

Hej babes!
Dagen började ganska bra, eller ganska jobbigt faktiskt. Jag var barnvakt åt Albin 2 och Clara 9 på skolan. Som många vet jobbar min pappa på den skola jag går på och idag var alla dagis och skolor i Katrineholm stängda av någon andledningen. Så pappa skulle helt enkelt ta med sig dem till skolan och oturligt nog hade han studiebesök på morgonen. Så jag fick ta hand om de under min lektionstid, vad gör man inte... Det hela hade nog fått bättre om pappa hade haft med några leksaker men så långt tänkte ju inte han... Så Albin var kanske inte den allra lyckligaste. Men allt löste sig tillslut och resten av dagen har varit bra. Vårkänslorna fortsätter slå rot i mig så jag passade på att ta en promenad med Jossan under eftermiddagen medan solen var framme och nu ligger jag och kollar på gossip girl. Skaplig dag.



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0