Mina fötter mår i alla fall bra

Hej på er jag heter Emma Vinell och jag har haft ångest under hela helgen för att jag inte gjort vad jag ska men jag gör fortfarande inget... Pust! Skönt att tala ut, haha. Nej men på riktigt, enda sedan i fredag har jag sagt till mig själv att jag ska plugga och har jag gjort det? Nej det har jag inte.
 
Det är bättre att jag bestämmer mig för antingen att plugga eller för att inte plugga. Då slipper jag i alla fall ångest. Men utan att säga för mycket  har det varit en tuff helg. Inget allvarligt, bara allmänt tuff. Antar att alla har dåliga dagar. Så därför ska jag ta tag i mitt liv och sedan får jag helt enkelt ta allt plugg i veckan. Vi har ju trots allt studiedag både torsdag och fredag, sedan har jag ju helgen också så det ska nog inte vara något problem. Ingen som vill komma och mysa med mig, min tv, en jacuzzi, några ansiktsmasker, något gott att äta och dricka? Haha, men seriöst hör av er! Känner att jag behöver en myskväll.
 
Denna helg har i vilket fall spenderats framför datorn och Gossip Girl med massa smoothies. Jag älskar både smoothies och GG, jag är klar med säsong 1 och det känns inte som att det kommer ta lång tid innan säsong 2,3,4... också är slut. Så kan det gå om man fastnar för något.
 
Lite senare kommer veckans lack upp, inget speciellt vilket gör att det känns lite speciellt haha. Brukar alltid ha något som sticker ut lite men inte denna vecka.
Hoppas att alla haft en bra helg.
Pusss
Något mer jag älskar. Invigde de i helgen och de är kort sagt: supersköna. Hejdå skoskav och krampande fötter. Välkommen till fothimmelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0