Life is hard but I'm harder

Hej på er! Livet har sina upp och nedgångar sägs det och just nu känns det som att jag är i en nedgång... Jag gråter hela tiden, ofta utan andleding. Vad kan det bero på? Jag ska ta mig i kragen, men något är helt klart fel. Antar att det är stress. Vem börjar gråta mitt när man damsugar helt utan andledning? Hände mig förut och jag blev typ rädd för mig själv, haha eller rädd är fel ord. Jag blev mer "vad fan händer, varför gråter jag? Skärp till dig". Ae jag vet inte. Säger det igen... Stress.
 
Imorgon har jag tre lektionen, tre redovisningar/ prov och alltså tre tillfällen att vilja dö. Vad var det jag sa: STRESS. Dessutom känns det inte som att jag pluggat tillräckligt men jag orkar verkligen inte... Vet inte vad det tagit till mig. Antar att det är sista terminen i trean som spökar. Men det går säkert bra, jag får ta dagen som den kommer. Som Sanna brukar säga "betyg är inte allt". Även om jag verkligen vill ha bra betyg kan jag ju inte göra mer är vad jag är kapabel till. Ett C för mig kanske är lika tufft som ett E för någon och ett A för en annan. Vi är alla olika och har olika svårt för oss så du har helt klart rätt gumman.
 
Tog en paus i pluggandet förut (hade inte börjat så det är väl dumt att kalla det paus, haha) och kollade på Good Morning America. Pretty Little Liars- gänget var nämligen med och ni som känner mig vet hur beroende jag är. Sitter och uppdaterar sidan när ett nytt avsnitt ska komma ut. Beroende? Nja? Det var i alla fall riktigt kul att se de i GMA, älskar att Sasha (Alison) är med mer nu. Trevligt, trevligt. Imorgon kommer i alla fall sista avsnittet av säsong 4 ut och jag är övertaggad samtidigt som jag är ledsen över att det är sista. Man ska tydligen få veta dööö mycket, åhhhh. Typ vem som är A och så, aaaaah. Och så ska det tydligen vara en stoooor cliffhanger till säsong 5... Mindre kul! Lovar att någon kommer försvinna/bli kidnappad haha. Fan kommer inte kunna vänta! Ska kolla om alla säsonger eller något. Älskar PLL! Annars får jag väl nöja mig med Gossip Girl så länge. Det är också väldigt bra, men just nu ligger PLL på första platsen.
 
Nu ska jag plugga för att sedan gå och lägga mig!
Pusss
P.S Klicka på bilden om ni vill se klippet från GMA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0