Det är bara att kämpa vidare

Hej! Idag har jag varit hemma från skolan, för det första så orkade jag verkligen inte gå och för det andra hade jag ont i magen. Vet inte vad det är med min mage, har molande verk runt naveln. Den blir värre när jag äter men kan även förvärras helt random. Nej nu ska jag inte prata om mina problem utan ta tag i de. Magproblemen kan jag inte riktigt ta tag i, mer än att äta värktabletter när smärtan blir för stark, men däremot går det att ta tag i skolproblemen. Imorse bestämde jag mig för att jag skulle plugga med det jag behövde och jag försökte men där tillkommer det ytterligare ett problem. Jag kan inte koncentrera mig längre. Skolarbeten har alltid tagit lång tid för mig att göra, men nu tar det extremt lång tid. Jag sitter och försöker och försöker men allt går som i slowmotion så jag har inte kommit någon vart. Jag ska försöka läsa lite religion nu, hoppas det går bättre att läsa än att skriva. Vi har nämligen "muntligt prov" i det imorgon och det är väl bäst att kunna lite i alla fall. Imorgon har jag även redovisning av ett tal i svenskan och akutsjukvård så det ska jag väl också läsa igenom en gång eller två. Ser fram emot min eftermiddag...
Pusss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0