Jobbar natt

Hej babes! 
Just nu sitter jag på mitt kommande sommarjobb (ett korttidsboende för barn och ungdomar). Jag har en introduktionsnatt så jag ska veta lite vad som gäller tills det att jag börjar jobba på riktigt. Och inte har det hänt mycket... Fast det är ändå skönt! Det känns som att jag kommer trivas när jag vant mig lite. 
De två jag går med verkar supersnälla så det känns bra. Barnen som jag träffat hittills är sååå söta att jag dör! Så det känns också bra, lite långtråkigt bara och nu har jag ändå mobilen. Vågade inte ha den först fast de sa att det var okej så nu sitter jag och försöker roa mig med massa spel. Det går sådär... Springer nog efter mina hörlurar snart så kan jag kolla på film, det gör hon som sitter bredvid mig. Fast jag känner mig ändå lite tveksam över det. Känns som att de kommer ta mig oseriöst, haha. 
Annars går tv:n i bakrunden men det är bara skräp såhär dags. Så med största sanorlikhet blir det någon film eller youtube. 

Hoppas ni sover gott! 
Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0