Flashback 2013

Tänkte köra en flashback 2013 eftersom det, som alla redan vet, är 2014. Har inte valt ut så många minnen, utan jag har valt ut de som betyder något för mig. Tyvärr har jag inte fotat så mycket i år (med systemkameran alltså) så jag har määäängder med betydelsefulla minnen som jag inte kommer att få med i detta inlägg. Och framförallt så kommer jag inte få med alla mina underbara vänner, både i och utanför skolan.
 
Bara för att ta ett exempel: när Agnes och Adrianna var hos mig i Katrineholm och vi badade, solade, åt, kollade på film och ja ni vet allt det där som man drömmer om nu när det är vinter. Även om jag är dement och urgammal så kommer mina minnen med de tjejerna alltid finnas inom mig. Älskar de så mycket. Precis som jag älskar alla andra fina människor som står mig nära. Så ja, med det sagt så kör vi väl igång.
 
Vinter. Jag var i sälen med släkt och familj.
Tidig vår. Albin började ta sina första steg, kommer ihåg att jag blev varm genom hela kroppen av hans glädje när han faktiskt insåg att han gick alldeles själv. Nu kan man knappt få stopp på honom.
 
Vår. Tindra döptes (min låssaskusin skulle man kunna säga).
Vår. Har varit på en hel del hoppträningar och...
Hopptävlingar med Jossan under året som gått.
Värdens finaste vän och häst.
Tidig sommar. Har haft mängder med fotodagar med Jossan under året. Alltid lika jobbigt och kul på samma gång.
Tidig sommar. Jag har ägnat en hel del tid med mina ko-kompisar.
 
Sommar. Jag var på Gotland med detta härliga gäng.
 
Och om det är något jag sakar från sommaren så är det stranden, solen, maten och tiden med vännerna.
Sommar. Albin växte och blev ett riktigt busfrö. Något som han fortfarande är och förmodligen kommer vara ett bra tag till.
Höst. Åter igen en av våra fotodagar och detta känns så typiskt oss. Båda står och tar bilder på sig själva. Haha.
En dag att minnas.
 
Vinter. Jag, kajsa och Munde försökte ta en bild att ge bort till några i julklapp. Det gick sådär, det snöade för mycket, vi hade ett paraply över kameran som blåste iväg hela tiden, Munde grät för att han var kall så vi var tvungna att locka han med choklad för att han skulle sluta gråta. Och trots allt blev alla bilder fula.
 
Vinter. Har egentligen inte tagit så många kort nu i vinter. Tråkigt när jag tänker efter. Älskar ju att fota. Men detta är i alla fall jag som mosar Munde för att han... Ja, han är Munde helt enkelt!
Det var det jag tänkte bjuda på idag. Ha en fortsatt bra tisdag, köp dig något onödigt eller gott bara för att du kan. Strunta i konsekvenserna. Du är helt klart värd det. 
Pusss.

Kommentarer
Postat av: tror du vet vem :'D

fasen att du ska lägga ut en massa cp- bilder så människor tror jag är hel borta i huvudet., hahah … men älskar dig ändå <3

Svar: Lägger upp de för att du är den bästa av de bästa! Du är alltid fin! Älskar dig <3
Emma Vinell

2014-01-29 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0