Mamma Mia

Åhh, har precis kollat klart på Mamma Mia The Movie. Love it. Man kan inte låta bli att le när man ser den filmen, man kan inte låta bli att gråta heller för den delen. Den måste nog också hamna under min lista på bästa filmer. För det första: Amanda Seyfried är med (love her), för det andra man blir superglad, för det tredje det är massa sånger vilket betyder rys och sångstund för mig vilket jag älskar. Sjunga är verkligen något som jag gör hela tiden (har jag fått höra haha) så att kolla på en film eller till ett tv program med massa bra låtar är farligt att göra med mig om man vill höra tv:n. Samma visa varje fredag till Lets Dance... Mamma försöker att inte säga något men tillslut ber hon mig vara lite tyst för att hon vill höra. Kan dock inte sjunga seriöst när andra lyssnar så jag förstår att folk inte orkar att lyssna på mig.
 
Nu ska jag sova det har varit en lång dag med Klippning, färgning av hår, körlektioner, påskfirande och sjungande. Berättar och visar allt, kortfattat, imorgon! 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0