Days like this

Dagar som denna vill jag gråta men en Ben & Jerry's i min säng framför Dear John men icke. Skolan kommer i första hand och det får mig att vilja gråta ännu mer... (Ben & Jerry's hade jag i alla fall). Orsaken till att jag vill krypa ner och gråta är för att jag är en riktig vädermänniska, jag tar åt mig av vädret. Är det dåligt väder, som enligt mig är en dag som denna, blir jag på dåligt humör. Så är det säkert med många men jag tror typ att det är mitt fel eller något för jag blir arg på mig själv för att det regnar och så tror jag inte alla är. Doesn't make any sense I know... Min dator har fått en hel del smällar under kvällen då jag tar ut mina känslor över den, hehe.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0