Blue sky

Samma visa idag igen (om man tar bort den jobbiga delen med kursprovet). För idag har jag nämligen legat ute i solen och degat, sååå skönt att det börjar bli så varmt ute. Det blåste dock ganska mycket så jag låg med en filt över kroppen. Men det var ändå mysigt. Ska snart ut igen, tog en paus för att kolla på Gossip Girl, träna och duscha. Vi har köpt en träningscykel så jag satte mig på den med datorn framför mig, har ingen aning om hur långt jag cyklade kan ha varit allt mellan 3-8 km (tror jag). Men jobbigt var det allt.
 
Nu ska jag ut i solen och låta håret torka, sen ska jag förmodligen in till stan och fika med mamma och Munde.
Pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Lovely!

Svar: Ja verkligen! Hoppas det är bra väder där du är! :)
Emma Vinell

2014-04-24 @ 15:34:15
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0