Bara massa ordbajs

Hej, veckan har gått lika fort som vanligt. Hinner knappt med att leva. Förlåt för att jag inte bloggat men det blir så när jag har mycket runt omkring mig... Utan att dra upp allt från veckan kan jag snabbt rabbla upp min dag. (Gud vad roligt tänker ni. Yes ni läste rätt, jag har gått och blivit tankeläsare)
 
Började skolan kl. 8.10 med att prata om döden, roligt ämne. Jag erkände min hypokondri för mig själv haha. Nej men jag tror att jag har alla sjukdomar och idag tyckte jag att jag passade in på "näradödensymtom" (sa det inte så högt men jag tänkte). Låter stört jag är ju inte nära döden men cancer, blindtarmsinflammation och halsbölder det är jag säker på att jag har!
 
Efter den lektionen hade vi mentorstid och istid dvs individuellstudietid- vi får jobba med vad vi vill. Och den tiden spenderade vi tillsammans med en av våra lärare. Duktigt tänker ni (tankeläsarkunskaper) men icke... Vi satt på hennes arbetsrum och skrattade åt lite av allt möjligt. Värdens bästa och skönaste lärare! Efter det begav vi oss till maten och sedan hade vi två lektioner, psykologi och religion. Psykologin är ganska kul men religionen kan ju gå och ta sig någonstans, Sanna och jag somnade typ och jag tror inte vi var ensamma.
 
NUU efter allt mitt babbel kommer vi till den jobbiga delen av dagen. Först sprang jag iväg för att hinna till en arbetsintervju och den gick helt okej tror jag. Kändes som det i alla fall men o andra sidan har jag inget att jämföra med så det kanske gick åt helvete. Efter intervjun hade jag tid över innan jag skulle iväg och köra på trafikskolan så jag tänkte att jag kunde gå på stan en stund. Ingen bra idé så här i efterhand... Lider som många redan vet av en sjukdom som kallas shopaholic så det hela slutade med att jag fick springa till körskolan med en väska som innehöll bland annat choklad, en dricka, ett torrschampo, två packet hårfärg och en borste. Detta gick på nästan 500:- Hur lyckas jag...? Jag som måste hålla i mina pengar inför studenten och allt vad det innebär men så fort jag kommer in i en butik är det som att allt mitt förstånd försvinner! Haha. Är det bara jag?
 
Kanske inte låter som en tuff dag men jag var nervös för både intervjun och körlektionen (hade en ny lärare men han var sååå mycket bättre än min gamla så nu känns det bara jättebra). Det har helt enkelt varit en tuff vecka med plugg och allt annat utöver skolan. Den sista meningen ni lästa hade räckt som en förklaring... Det kunde jag sagt när de som intervjuade mig frågade vilka mina starka sidor var "jag är bra på att skriva väldigt långa inlägg om ingenting, jag är helt enkelt bra på att ordbajsa".
    
Näää nu tar jag helg, har sååå många program att kolla på så det passar perfekt. Ligger efter på allt inom tv världen så det blir en bra aktivitet för helgen. Kommer väl bli lite plugg också men jag ska försöka att slappna av lite också, kanske umgås lite med syskonen eller något annars kommer det sluta med att jag lägger mig i sängen och gråter (standard när jag mår dåligt eller är stressad).
Men daaaaaaaaaah, kan jag bara avsluta eller? Seriöst inlägg osv. (slänger in något lite roligare senare, har ett videoklipp på G. Är så frustrerad)
Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0