Min födelsedag

Hej, jag har som sagt lovat att jag skulle visa er vad jag fick i födelsedagspresent så nu kommer det typ 1år senare.
Blommor haha.
Två stycken beiga nagellack och nagelsmycken.
 
Två sådana borstar för naglarna. Jag bytte den ena till ett rött O.P.I nagellack (fick lägga till lite själv) Detta lacket:
 
Sminkning och 1000:- att handla för på make up store.
 
En låda och lite choklad av pappa.
Ralph Lauren parfym.
En högtalare som äger, man ansluter via Bluetooth och sen playar man bara! PARTY, haha!
 
Ett brunt skinnskärp.
 
Två necessärer, en stor för allt vardagssmink och en liten för lite av varje.
 
Sedan fick jag ett par örhängen av Clara, pengar av morfar, middag, bio, foto ram osv. av Jossan och ett jättefint armband av Adde. (Allt detta är hos mamma så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder) 
Pussshej!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0