Wonderful life

Dagen blev nästan som planerat.



Morgonpromenad i härligt höstväder, hur fint som helst!



Ett härligt bad tillsammans med en av mina favoritfilmer, Monte Carlo. Älskar Selena Gomez. Både som skådespelare och som sångerska, och för all del så är ju hennes utseende gudomligt!




Nybadad och fräsch gick jag ner och gjorde amerikanska pannkakor. Love it.


Mätt och belåten (läs spyfärdig) kollade jag klart på filmen och sedan gick jag och hämtade Albin, Clara följde också med.


Sedan åkte jag, Clara, Albin, Zandra och pappa ner till stan för att handla och för att köpa skor till Albin och Clara. Jag passade även på att springa in på hm för att köpa några svampar.


Tänkte göra dip dye naglar på både Clara och mig inför veckan. Fick en ide om att det skulle funka med sådana svampar och det gjorde det, skapligt i alla fall. 



Sedan hjälpte jag till med maten och läste lite i körkortsböckerna som pappa inhandlade idag. 


Nu sitter jag framför idol och får massage! Älskar Sandra, George, Erik, Matilda, Mirjam och Elin. Jag vill att Sara ska åka ut, gillar verkligen inte hennes röst. Bara för det gick hon vidare först av alla... Fan då! Bara mina favoriter går vidare så är jag nöjd, hehe.

Hoppas att alla haft en lika härlig dag som mig! Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0