USA nästa

Hej på er! (och framför allt du Adde, tjatmoster haha)
Vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Jo, jag har haft fullt upp. För det första har jag klippt ihop en film till skolan som tog lite längre tid än vad jag hade tänkt, typ 8 timmar tror jag. Men resultatet blev ändå skapligt.
 
Igår spenderade jag dagen i Linköping med mamma och en av mina bästa vänner Adrianna, eller Adde som jag kallar henne. (Ni hittar hennes blogg HÄR). Mamma och jag skulle till Ikea så jag passade på att träffa henne när jag ändå var i stan. Mysigt.
 
Sedan åkte, som sagt, jag och mamma till Ikea och shoppade lite saker till mitt rum. Vi hittade tyvärr bara småsaker, men bättre än inget.
Mamma...
 
Mössan, åh väskan.
 
Sedan när jag kom hem beställde jag även några saker till rummet från Ellos.se. "Det" jag beställde (som jag tänkte vänta med att säga) kommer passa in så sjukt bra. Rummet kommer bli såååå mysigt ska ni veta. Tänkte att ni får se allt när jag är klar med hela rummet, eller i alla fall klar med det mesta.
Där har ni faktiskt en anledning att fortsätta läsa bloggen, hehe. För det jag beställde har jag velat ha i halva mitt liv. Åhh, lycklig.
Ni kan få en liten ledtråd. Som många redan vet så vill jag mer än gärna bli hollywoodfru, fatta coolt att bo i USA. Min dröm. Och nej det är inget med USA-mönster, men mamma sa faktiskt såhär:
"Det är visst lite Hollywood om dig trots allt" Så ja, fabulous är ordet.
Nu har ni något att fundera på... Imorgon ska vi även till EM och MIO så vi får se om jag hittar något där också, måste ha en ny matta och framförallt ett nytt skrivbord. Pusss!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0