Mår lite sådär just nu...

Hej! Idag vaknade jag med både huvudvärk och träningsvärk så att jag typ skrek när jag tvingade mig ut sängen. Usch. Men vi skulle på studiebesök så det var bara att gå upp. Tog några tabletter och det hjälpte ändå mot huvudet. Skönt.

När jag kom till stan mötte jag Sanna och vi åkte upp till skolan en kortis innan vi skulle till studiebesöket. 
Precis innan vi gick på spårvagnen kom det fram en tjej och frågade om vi ville smaka de nya vitamin well smakerna. Min var ändå skapligt god, fast cola är mycket bättre haha.

Sedan gick vi till brandstationen och lyssnade på en föreläsning. Efter det gick jag ner till stan och köpte lite godis tills på lördag och så hittade jag även några småsaker på Cubus. Shopaholic.

Jag köpte ett par söta sockor för 59:-


Och en topp. Ni vet en sån man hade innan man hade bh. Hah. Jag älskar att vara utan bh när jag är hemma men samtidigt vill ha något, så jag tror att den kan bli perfekt! Den kostade 79:-

Så nu har jag ca 10:- kvar denna månad haha bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0