Längtar tills imorgon

Dagen har varit bra. Varit i skolan som vanligt. Sedan gick jag och Sanna på stan i en kortis, vi köpte bland annat godis. Men jag ska inte äta det förens imorgon! (2 dagar i veckan vet ni). Det går faktiskt skapligt bra, visst jag har världens jävla sug och blir deprimerad varje gång jag ser någon äta choklad men det går bättre än någonsin! Är faktiskt stolt över mig själv. Emma C har faktiskt varit ett av skälen till detta. Hon har hela tiden sagt "du kommer aldrig att klara det...!" Så istället för att ta åt mig så har jag tänkt "fan heller att hon ska få rätt" hah.

Passar perfekt.

Under kvällen har jag tittat ganska mycket på tv. Först såg jag Bergs bärbara talkshow och efter det såg jag på blacklist. Och seriös blacklist var SJUKTBRA. Det rekommenderar jag starkt. Bästa på länge. 

Såå vad händer imorgon? Imorgon ska jag köra jag en favorit i repris, jag ska ut och gå, bada, titta på film och äta något gott. Älskar fredagar. 
Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0