Det var bättre förr...

Satt precis och kollade igenom mina gamla inlägg och insåg att jag faktiskt har haft min blogg i över ett år. Sjukt ju, visst har jag tagit några pausar men ändå. Ett år. Om jag ska vara ärlig så var mina inlägg bättre förr... Jag delade med mig av fler bilder och sånt. Vad har hänt? Fakta: jag har blivit lat. Ops. Och det hjälper ju inte att säga att jag ska bättra mig för det händer ju inte så mycket. Men lite har faktiskt hänt, jag har försökt att ta fler bilder med kameran. Förhoppningsvis har ni märkt det. Ska försöka att bli ännu bättre, mitt mål är att sluta ta med mobilen och gå över till kameran helt men det är ju så smidigt med mobilen... 
 
Idag har jag inte gjort något, inget. Förutom mina naglar då. Jag har suttit vid datorn med ångest för att jag inte har något annat vettigt för mig. Ja, welcome to my life. OCH, jag har gjort en upptäckt! För er som (precis som jag) legat gråtandes under de senaste nätterna över att chokladen kommer utrotas, kan jag nu meddela... IT'S NOT TRUE! Chokladen är odödlig, typ. Thank you google. Varför har ingen jävel googlat på det? Jag gjorde det i vilket fall och nej den kommer inte att ta slut, möjligen kommer chokladen att öka i pris men inte ta slut. Det är inte som olja, man kan ju liksom odla fler kakaoträd (vet inte vad de heter...) Så nu kan vi alla sova bättre om nätterna igen. Ännu en gång kan vi konstatera att man inte ska tro på allt som står i tidningar. Och vi får väl tacka gud för det för vad skulle ett liv utan choklad vara?
Om ni själva vill läsa artikeln så finns den HÄR.  
 
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, jag sätter mig framför tv:n istället...! Juste, ikväll är det ju tv-kväll! Solsidan har säsongspremiär, lika så Hellenius hörna och sedan är det ju partaj som vanligt. Som sagt tv-kväll, med mycket humor. Det ser jag fram emot. 
Hoppas att alla har haft en fin helg och att ni inte har alltförmycket söndagsångest. Hang in there, det är bara en vecka kvar till lovet. 
 
Om man ändå såg ut som denna kvinna... Hon sjunger sjukt bra, hon är skådespelare och ser jävligt bra ut. Varför fick hon allt och jag inget? 

 
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0