Bloggens statistik

I dagsläge brukar det ligga runt 10 unika och ungefär 20 sidvisningar varje dag här på bloggen. Det är lite olika boroende på hur mycket jag bloggar och så. Ja, ni kan ju se själva. För ett tag sedan hade jag +20 under unika och mellan 40-50 sidvisningar varje dag men det har gått ner från sommaren och tills nu, vilket jag förstår. Jag har inte så mycket att blogga om och trots det tittar ändå några in titt som tätt. Jag tycker att det är ganska så bra ändå, eftersom det är ganska glest mellan inläggen. Dessutom länkar jag inte bloggen så det är ju verkligen unika läsare som står under unika, haha.

Tänkte att det kunde vara lite roligt att veta haha.
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0