Älskar parodier på "Wrecking ball"

Hej mesar.
Idag har jag varit i skolan (standard att jag alltid skriver det. Why?).
Jag hatar onsdagar... Vårt schema på onsdagar suger:
 
GYMNASIEARBETE
 
SAMHÄLLSKUNSKAP
 
LUNCH
 
VÅRD
 
SVENSKA
 
ENGELSKA
 
Nice... Haha, finns värre dagar men idag kändes det bara som att vi satt av tiden. Den enda lektionen som vi faktiskt engagerade oss i var engelskan då vi hade typ prov... Så då gäller det att man är vaken. Dock sov jag nästan eftersom jag knappt fick 4 timmars sömn inatt. Men jag tror att det gick skapligt i alla fall.
 
På övriga lektioner har det varit:
läs de sidorna och svara på frågor, diskutera det, lalalaalalallalalallalal... Men å andra sidan har jag skrattar väldigt mycket, blev röd som en tomat. Det är mina babes förtjänst. Har alltid sååå roligt med de, kissar typ på mig.
 
Idag skrattade vi bland annat åt denna video: 
Sjukt kul.
 
Sedan skrattade vi även tillsammans med några av våra lärare (inte för att det är viktigt att jag säger det men jag har inget annat vettigt att skriva om).
Först kom vår engelsklärare fram till oss när vi satt och skrattade åt videon. Då tog hon fram sin mobil och skulle visa något som hon hade dött av garv av. Vi fattade inte det roliga med hennes video så det blev bara "empatiskratt" men ändå, haha. Sedan skällde hon ut oss på låssas men vi trodde det var på riktigt så då skratta vi åt det.
Sen lura vi en lärare att vi hade köpt en bulle till henne fast det egentligen var vår engelsklärare som hade gjort det. Så vi skrattade åt det. (Vilken humor...!) OCH mitt i allt skratt hittar min engelsklärare en hundralapp som jag fick hehe. Jag har inga pengar så det passade finfint. Om jag skulle varit hon hade jag tagit den själv, haha. Men i alla fall, vi var i vilket fall på skratthumör hela eftermiddagen och jag fick lust att berätta om det. Ganska misslyckat oh rörigt om ni frågar mig. Kommer mer "lyckade" inlägg framåt helgen! 
Pussshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0