Söndag

Gud! Helgerna bara flyger förbi... känns som det var typ en timme sedan jag satt på matteprovet som vi hade i fredags! Varför? :(
 
Vad har jag gjort idag då? Ja ni det är inget roligt, började dagen med mys i sängen med Munde vi kollade på lite tv och åt godis. Eller jag åt godis och han frågade vad jag tuggade på, haha. Men han blev rastlös och gick ganska snart efter det och jag började kolla på Sofias änglar som har startat igen. Älskar det programmet det är så fint! Men egentligen tror jag att det är lite fel tid att kolla på det, man blir så berörd så man sitter och gråter och gråter och gråter och just nu behöver jag vara glad :) Efter det gick jag upp och pluggade lite och sen laddade jag ner en film som inte heller var riktigt rätt gener för mig just nu, den var helt okej men många kända och bra skådisar men det var lite av en skolfilm. Alltså den var lite "mellan raderna" vet inte vad det kallas när det gäller film? Men svårförstådd var den, men man fattade i slutet även om det var lite luddigt. Det är mitt nya ord föresten, luddigt! Jag har märkt att jag använder det ganska ofta hehe. I alla fall så har det inte hänt något mer, skulle iväg till en modell grej men nej så blidde det inte! Sen har jag gjort en omelett, ätit glass, målat naglarna och fixat en tavla till Munde, jag målade och klippte osv. jag hade lovat honom att jag skulle göra det så det var ju självklart :)
 
Aja ska krypa ner och tänka på min intressanta dag för jag somnade jättesent igår så jag räknar med att det ska ta någon timme att somna så det är lika bra att krypa ner tidigt... pusss hej då.
 
Saknar er :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0