Skolan tar livet av mig...!

Hejhej! Nu är jag precis hemkommen från skolan, eller inte precis men för typ 1 timme sedan ;) Det första jag gjorde va att duscha en riktigt varm långdusch, skönt nu när man är sjuk och har allt annat att tänka på samtidigt... Sen har jag bara ätit lite och nu ska jag ta en liten paus med "Pretty Little Liars" + polly-godis, sen blir det att plugga järnet för imorgon har vi medicinporv. Uschfyblä. Men man ska tänka positivt... det kommer gå bra! eller...? Just nu, (eller aa alltid) har vi mycket i skolan och denna vecka är inget undantag. Vi har prov imorgon, två inlämnings upg., massor av matte, en engelska upg + massor frågor till en text och 2 böcker som ska läsas (har kommit långt i en och inte börjar med den andra...) och detta är utanför lektionerna för sen har vi liksom massor på lektionerna också typ svenska grammatik som man aldrig har hört talas om! WTF var min första reaktion sen blev jag bara deprimerad... Aja vi går ju i 2:an så jag antar att det ska var så här...? I WANNA DIE...
 
Så här såg jag ut idag:
(fast jag hade utsläppt hår)
Topp: Bikbok//Tröja: gina//DR:M jeans//Halsband: Urochpen//Örhängen: Glitter//Ring: London
Pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Jackie

Riktigt fin outfit och va tråkigt med mycket i skolan !
Men snart lättar trycket kanske?

Svar: Tack, fin blogg!Ja vi får hoppas det och nu är det ju påsklov snart också så det ska bli skönt!
Kram
Emma Vinell

2013-03-20 @ 15:35:34
URL: http://jackieie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0