New in- igen

Idag var jag på stan med Jossan. Blev lite nytt till garderoben igen.

Tiger Of Sweden jeans, jag älskar verkligen mina ljusa Tiger jeans så jag köpte ett till par som är lite mörkare. Det är alltid bra att ha jeans, det är typ det enda jag använder till skolan så det passar perfekt till hösten. De skulle kostat 1400:- men det var rea så jag fick de för 700:- Värsta kapet. 

 

Bh och trosor för 160:- det är en likadan bh som den jag köpte häromdan, bara i en annan färg (tyckte om den så mycket så jag satsade på en till även om den inte var på rea). Btw, älskar att ha matchande underkläder!



Ett vitt linne med nitar. Det är mycket snyggare på kan jag ju upplysa er om! Det kostade bara 75:- på rean, ytterligare ett kap.

 

Ett par shorts, jag som lovade mig själv att inte köpa mer shorts men de kostade bara 50:- och jag blev kär direkt. 

Nu är jag fattig...

Pussshej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0