Dagen...!

Hejhallå!!!
Idag har det hänt mycket fast ändå inget. Jag gick upp kl. 09.30 för att hjälpa mamma med Munde. Han skulle till dagis och mamma kan inte ha hand om han själv (efter hennes operation). Efter vi lämnat honom gick jag hem och åt frukost och tittade på The Vampire Diaries. Sen insåg jag att det var fint väder så jag gick ut för att bättra på brännan, tyvärr blev jag lite röd istället.
Egentligen skulle jag varit men Jossan men den stackarn ramlade med moppen så nu har hon sår över hela kroppen... Lider med dig gumman.

Just nu försöker jag välja en profilbild till Facebook. Hatar den jag har nu men jag är egentligen inte så nöjd med någon av de bilder som vi tog igår på vår fotodag... Men de är ändå bättre än den jag har!

Nu ska jag gå och fixa lite glass till Jossan. Det behöver hon!
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0