-

Nu har jag fått en tillsägelse att jag ska blogga så då krystar jag väl fram ett litet inlägg!

Min dag.. Jo var ska man börja, vi kan hoppa över den första delen och gå direkt till när vi skämde ut oss totalt. När Emma och jag var på väg ner till cafeteria träffade vi en lärare (samma som i förra inlägget). Hon frågade om vi var på väg ner till mösspåtagningen i aulan vilket vi då inte var. Hon sa att vi fick det om vi ville så det blev ändrade planer. Vi tog med oss Sanna och Agnes och gick till aulan för att se på. Där inne var det fullt med både elever och lärare (tyvärr missade vi att alla elever hade studentmössor i knät dvs. Alla var treor). Så när de började sjunga och satte på sig mässorna var vi fyra de enda eleverna utan. Herregud säger jag bara! Dessutom var vi längst fram i aulan, så vi flög ut ur aulan illa kvickt och visste knappt vart vi skulle ta vägen! Det var ganska pinsamt måste jag säga och de andra lärarnas blickar när de såg oss smita ut, haha! (Vad fan gör ni här inne?)

Det var den första delen av dagen. Sedan hade vi engelskaprov, det gick ändå okej. Trodde det skulle vara svårare, inte för att det inte var lätt men lättare än vad jag förväntade mig. Hoppas jag får E i alla fall. Sedan hade jag prov i psykiatri, det gick däremot super! Alla rätt, yay!

Efter det var det bara svenskan kvar, vi gick igenom vårt grammatikprov. Hade seriöst ingen aning om vad jag skulle få, men jag fick B så det var ju bra!

Från det att jag kom hem har jag haft Munde, egentligen behövde jag plugga men mamma opererades idag så ingen kunde ha han så då fick jag ställa upp?

Känner att jag inte vet vad jag skriver så heeeejdå!
P.s Agnes somnade typ sittande, haha omg vad söt hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0