Veckans "planer"

Hejhej, nu ligger jag i hängmattan och försöker bestämma om det är moln eller inte moln på himmelen. Jag tror att det är tunna moln men som sagt: jag kan inte riktigt bestämma mig... Ni kan ju ta en titt själva. (Bild nedan)

Idag hoppades jag på strålande sol (eftersom väderapparna sa det igår) men just nu ser det lite tveksamt ut! Så jag får se hur mina planer på att sola går.

Senare i eftermiddag ska jag ta tåget till mamma, har inga stora planer för veckan bara några lösa. Jag tänkte träna med Agnes, bada och sola på tisdag förhoppningsvis (if the sun shows up) sen ska kanske Jossan och jag gå på bio och på stan en snabbis (jag har endel ärenden). Det var det, egentligen är inget bestämt men jag hoppa på att det mesta blir av för jag har nämligen inga andra planer. Och om jag känner mig själv rätt kommer jag bara ligga i sängen annars...!
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0