Övningskörde precis...

Jag var precis ute och övningskörde, det gick förhållande vis bra. Bara det att jag körde på en orm... Först blev jag ledsen och rädd för att det just var en orm. (Det är det absolut värsta djuret jag vet, jag är verkligen skit rädd...!😭) sen blev jag ledsen för att den troligen dog och sendan blev jag ledsen för att jag hade sett den, igen.

Jag behöver verkligen bota min rädsla, visst kan man få vara lite rädd men att vara så rädd som jag är kan inte vara bra. Måste jobba på det.

Ett litet tips till er som övningskör: kör inte samtidigt som ni gråter. Först och främst ser man nästan inget och sen är man inte lika koncentrerad heller.

Usch, jag vill bra glömma det, så nu blir det 5min-kola och 90210. Funderar även på att sätta på en film, Blue Crush om någon vet? Har sett 2:an men inte 1:an. Fel ordning, jag vet...
Pussshej!😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0