Yxbacken

Se upp i backen!!! Annars får du 20 hål i nacken, eller något? ;)

Idag har jag varit i yxbacken med Jossan. Vi gick upp vid 8 och så fixade vi oss lite (inget smink såklart) sen gick vi hem till mig och åt frukost + att jag hämtade mina skidor. Vi var i baken vid 10 kanske? Och nu har jag precis kommit hem! Det var jättekul! Har inte åkt skidor i år. Eller inte den här säsongen kanske jag ska säga. Det är inte så att man får börja om från början när man inte har åkt på ett tag, men man får ta det skapligt lugnt de första åken! Vilket vi knappt gjorde men vi lever båda två! Haha, jag ramlade 2 gånger också... inte när jag åkte utan när jag stod stilla. Standard..! Jossan gjorde samma sak! (Asså ramla när hon stod stilla) ;)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen titta lite på One Tree Hill :love: plugget får vänta tills imorgon! Känner mig ändå i fas. Har bara en mening kvar på den ena upg. (Jag menar det! haha måste bara omformulera mig...) Och på den andra hinner jag i veckan ;) det löser sig! Jag är duktig på att lämna in upg. i tid! :thumbup: Det händer nästan aldrig att de kommer in senare! Kanske om man varit sjuk eller så men som sagt aldrig annars! Men i helgen kännde jag att jag behöver roa mig lite också. Vilket jag precis gjort! Älskar att åka skidor :love:

Hoppas ni också har en bra helg och att ni inte pluggar ihjäl er! För det känns ju onödigt! :thumbdown:

P.s lägger upp massa bilder från dagen. Kolla in gangster hoppet! ;) haha jag tror att jag är en gangster fast jag egentligen är en liten pissmyra ;) haha wtf?!


Kommentarer
Postat av: julia

Gå gärna in på min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag. Jag gör också gratis designer!
Ha en bra dag!
Alltid lika roligt att åka skidor!

Svar: Kan självklart gå in på din blogg! Älskar också foto och såklart skidor :)
Emma Vinell

2013-01-12 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0