Tripp till "stan"

Helloooo, idag vaknade jag ganska sent! Inte kul... Hade bestämt att jag skulle plugga men jag har ingen motivation (har jag aldrig men man måste ju ha något att skylla på! ) så plugget tar jag imorgon, eller dagen efter det. Herregud vad jag skjuter upp det! Föresten är herregud ett ord som jag använder 24/7, jag har märkt det på den senaste tiden för att min lillebror härmar allt man säger och han går också runt och säger herregud! Så gulligt :)
 
Som rubriken lyder: Jag följde med pappa, Zandra och Albin ner till "stan" (vet inte riktigt vad det är O.o) men jag lämnade in en check på 300:- så nu är jag lite rikare, YAY ;) Sen fick jag ett ljus av pappa :D Älskar ljus! Annars tror jag inte det var så mycket roligt ;) Hittade lite snygga tavlor och några snygga kuddar, jag vill ha en stor tavla i mitt rum hos mamma ;) och kuddar!!! Det kan man aldrig få för många av!
 
I vilket fall så tänkte jag ladda upp lite bilder på mig och min allra käraste vän! Det kommer i nästa inlägg ;) Najsbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0