smile for the camera

Har precis beställt 100 bilder :D de kommer inom 5 dagar så nu taggar vi! Tänkte sätta upp några på väggen och några ska jag bara ha och titta på :love: haha nej men får se vad jag gör med de som blir över! Jag vet att jag vill hänga ett i skåpet och sen ska jag ge bort några. Är jag inte snäll ;) hehe, men nu ska jag sova! Blev försent... Ska upp om 5,5 timmar! Åååå så slutar vi 16 och så måste jag plugga järnet när jag kommer hem också :bigeyes: snälla skjut mig nu snälla! Usch för livet ibland och imorgon är det måndag också.. Kan det bli värre? Ja det kan det! Har 2 inlämningar i svenska på torsdag :( åååååå nä nu ska jag sova och aldrig mera vakna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0