Problembarn

Plz..! Jag vill bara sova! Har seriöst problem att somna! Ligger bara och tänker i flera timmar... Och nej jag tänker inte skriva allt jag tänker för det är ganska så sjuka grejer haha lovar! T.ex. Jag låg i en snöhög och grät! Wtf!? :bigeyes: sen kom "en" (haha, orkar inte skriva vem) och tog med mig hem till sig, så somnade på hennes soffa och så vaknade jag typ två dagar senare! :S Ja ni hör ju själva!

Nääää nu drar jag till soffan och ser om jag kan somna där! Annars!?!? Är det någon som vet hur man trycker sådär på huvudet så man somnar :question: snälla kommentera dååå! Fast just nu känns det som jag är den enda som är vaken men ändå!

Att somna är föresten inte mitt enda problem...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ahahahhahahhaah joo du ska äta godis, ikväll iaf för jag vill inte à helt forever alone och äta :***<3

Svar: NEJ! Du får inte äta!!! kommer typ dö... får väl äta ett äpple eller något ;( <3
Emma Vinell

2013-01-07 @ 12:27:49
URL: http://Josefinenyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0