Men hallåååååå

Hejhopp! I helgen kan ni förvänta er massa kul! Här kommer en lista på allt jag tänkt lägga upp:

- Saker om mig
- Filmtips/om jag orkar gör jag en recension
- Bilder, ska ut och fota imorgon
- 5 favorit saker, 5 saker jag inte gillar
- Tips på produkter (krämer osv.)

Det låter väll bra? Hoppas jag hinner allt ! Har inte mycket att plugga i helgen! OMG IT'S F*CKING INCREDIBLE! Har bara lite att läsa + repetera en grej! Känns döööösköt.

Idag har det varit en ganska ovanlig fredag! Dagen började men hjärt- och lungräddning som ni såg (haha Voldemort). Sen hade vi oförberett prov... Tacktack! Gick förhoppningsvis bra ändå. Efter det gick vi till maten och åt raggmunk. Mums! Sen hade vi matte och det var väl det enda normala! Eller normalt?!? haha vår nya mattelärare fick inte plats på tavlan så han ritade på väggen istället! Han (läraren) ger oss ingen tid att plugga själva, men jag behöver det för att lära mig så jag satt efter vi hade slutat. Jag väntade ändå på pappa som snackade med min gamla svensklärare. Föresten sa hon något som fick mig tänka (ja jag har en hjärna) jag va med min svensklärare och min gamla svensklärare i deras personalrum och så snackade vi om den senaste svenska uppgiften. Den jag snackat om de senaste månaderna... Den var sjuuukt svår så sa jag att min nuvarande svensklärare inte skulle ta mer uppgifter från min gamla (känner att det börjar bli krångligt!) då sa min gamla typ: men känner du inte att du utvecklats? Och när jag tänkte efter så har jag lärt mig jättemycket! Om meningsuppbyggnad, upplysningen och om litteratur. Så den var nog ganska lyckad ändå. Hoppas bara att jag får ett bra betyg!

Nä men det var en lyckad dag! Så nu ska jag somna med ett leende på läpparna, haha jag kommer somna på en sekund! Ligger med ett öga öppet och det andra stängt... Snacka om trött!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0