Måndag igen då!

Hej, det har varit en lång dag! Började 8 och slutade 17... Kulkul! Bara för att det var långdag så unnade jag mig en fika, hehe! När jag kom hem var allt kaos. Min lillebror Munde var dålig och skrek hela tiden och hade tydligen gjort det i en timme, vi tror att han skrek för att han hade ont i magen. Eller det vad det han sa i alla fall! Han hade feber och hostade jätte mycket också så mamma och Dan ringde 1177 och de fick en tid kl 7 imorgon men han slutade aldrig skrika så de åkte till akuten med stackarn..! Jag får de när de kommer hem, hoppas det inte var något allvarligt!

Nu har jag precis ätit och fixat lite detaljer på mina naglar, tatueringar. Det gick verkligen inte bra... Båda blev sneda och den ena syns knappt. Titta själva.. Satte dit en svala på den ena bara för att det skulle se rakare ut, men det blev inte heller bra! Får helt enkelt öva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0