Hallå ja

Idag har det varit en låååångdag! Tisdag är nästan den värsta dagen... Då tänker säkert många vadå tisdag? Måndag är ju värst! Fast nej det tycker inte jag, måndag är första dagen efter helgen och det är roligt att träffa alla igen men tisdag då har man redan träffat alla (det är fortfarande roligt såklart men ni fattar) och det är ändå bara andra dagen i skolan...

Efter skolan har jag pluggat svenska. Skulle vara skriva lite kortfattat men jag fastna så jag skrev och skrev och skrev haha. Sen läste jag lite till svenska snabbt men kl var redan 21 så då fick jag springa ner och nu sitter jag och kollar på "House" det var länge sen men sååå bra det är då! Ska fortsätta kolla nu! Hoppas ni har det bra, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0