Goooodmorgon

Idag hade jag ställt min kl. på 10:00 och jag gick upp strax därefter. Jag hade så ont i halsen så det första jag gjorde var att ta lite varm choklad med russin, mums! Tog chokladen och satte mig framför datorn och One tree hill, har verkligen fastnat för den serien! :love: Känner också att jag har ont i bena sedan skidåkningen igår..! men det är ändå skönt med lite träningsverk så man känner att man har tränat! :thumbup:
 
Idag ska jag göra lite av varje. Städa, beställa foton + almanacka, packa till pappa, läsa en upg. och göra/börja på en ny. Så jag har fullt upp! Inte som igår, vet inte vad jag gjorde? Jag färgade en häst.. inte på riktigt men jag redigerade på datorn ;) Haha titta!
Snyggt! hehe... Nääää nu ska jag ta tag i mina sysslor! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0