Fail...

Ska bli bättre på att blogga känner ja så jag kör en snabb uppdatering nuuu!

Har pluggat hela kvällen men det går knappt framåt... Har gjort ca hälften av frågorna så det blir att kvicka på nu! :bigeyes:

Nu har jag hoppat ner i min säng med nymålade naglar, de blev jättefult... :thumbdown: kolla själva! Älskar att ha fina naglar men jag skakade :o av någon anledning så allt gick åt helvete.. Nagellacket var gammalt och klumpigt, som jag sa skakade jag, trött, stressad och så hade jag ingen tandpetare så jag klippte en topps i två delar och gjorde prickarna med den och min bedömning blir... Usch! Haha Jaja jag får måla om imorgon eller något! Puss och godnatt på er nu :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0