Ruuuuun

Efter tandläkaren var det en kamp mot klockan...   De var klara med mig ungefär en halvtimme innan tåget gick och jag skulle naturligtvis köpa godis. Jag tyckte jag var värd det efter att ha borrat, för det gjorde så sjukt ont 😭 (undra varför jag får hålen från första början...?) I alla fall, jag sprang (gick jävligt snabbt) till två olika bankomater för att kolla mitt saldo. Sedan sprang jag vidare till min godisaffär och under tiden fick jag ett sms från Jossan, hon hade tydligen sett mig så efter att jag hade köpt godis så sprang jag vidare till henne och sa hej lite snabbt. Och sedan fort till spårvagnen och nu sitter jag på tåget. Halleluja! Dessutom känns det som att jag hade världens största kinder och läppar bara för att jag har bedövning i halva munnen. Så jag ler/pratar typ bara med halva munnen så folk måste trott att jag ser ut så i vanliga fall också. Haha. Men mina tandläkare sa alla fall att jag var duktig och så men nu ska jag bli mycket bättre på att bosta mina tänder för jag vill inte behöva vara duktig. 
 
(såhär ser det ut om jag verkligen försöker att le, men det gör man ju inte hela tiden så undra jag ser ut egentligen...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0