My name is ego

Hej mina fina!
Dagen har varit sjukt jobbig... Pappa började tidigt och jag sent men jag var ändå tvungen att åka med honom så jag fick spendera 2,5 timmar på skolan innan min lektion började. Det jobbigaste var att vi bara satt hela (jävla) första lektionen, vi hade samtal med våra mentorer så man satt bara och väntade på sin tur... kul. Sedan åt vi äcklig skolmat och sen gick vi mot vår sista lektion. Vi hade introduktion av gymnasiearbetet, känner mig inte direkt taggad på det sista året men jag vill hålla i mina betyg som jag verkligen kämpade för förra året. Jag kämpade året innan det med men jag fick ju körtelfeber så det gjorde att jag kom sjukt långt efter, jag var ju hemma 6 veckor sammanlagt och den har fortfarande inte helt lagt sig helt... Fatta det är snart 2 år sedan och mina läkare kan fortfarande se spår av den (som även jag känner av)... Sjukt.
 
Men i alla fall nog om det! Vi slutade ungefär kl. 12.30 och pappa skulle ha slutat 15.00 men nae tydligen inte, han fick reda på att han hade ett möte så han slutade 17.00 istället. Ja ni kan ju räkna ut själva... samanlagt så spenderade jag 6.5 timmar i skolan (utan lektioner alltså) och lite på stan. Jag fick faktiskt med mig lite hem från stan:
En franskmanikyr penna som kostade 60:- på Kicks.
 
Ett skal från Teknikmagasinet för 80:- som är superfint på!

Och sedan funderar jag på att köpa denna blus:
Jag tyckte att den var väldigt enkel och skön men jag får se, känns ändå inte helt klockren.
p.s. När jag satt i skolan tog jag typ tusen egopics så här får ni ett litet stort smakprov, haha.
Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0