I´m back!

Hello!
Nu är jag hemma efter en härlig men tyvärr ganska så regnig stockholmsresa. Vi har varit på grönan, typ det roligaste som finns. Sedan har vi såklart shoppat och varit i alla butiker som vi inte har här hemma i Nkpg. Och jag kan ju säga att Hollister stod högst upp den listan. Dock så var det ganska så sjukt, det var superlång kö in till butiken, det var lika lång kö in till omklädningsrummen och sedan var det även kö till kassan... Men nu i efterhand var det ändå värt det. Jag har ju varit på Hollister i London och det var ändå ganska så likt, det är mörkt, hög musik och surftema. den enda skillnaden var väl att det var fullt med inhyrda dansare i London.
 
Men nog om det! Ni vill väl se vad jag köpte eller?
Grrrrr...!
 
Det jag köpte var:
Denna söta blusliknande tröjan. Älskar den. Den kostade 430:-
Sedan köpte jag denna härliga tjocktröja. Har ingen vit tjocktröja så jag tyckte att det var passande att jag köpte just en vit. Den kostade 480:- tror jag...?
 
Sedan har jag köpt en hel del hemliga saker, har ju två fina vänner som har/ska fylla år (fyllt år)! Ni kanske får se efteråt :)
 
Pussshej, nu ska jag sova för imorgon kommer Agnes till mig. Det ska bli över 28 grader så vi ska hänga vid poolen och jobba på brännan, sen ska hon sova här så det lär bli en hel del mys också!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0