Eaw, what's that? Oh, det var visst jag.. Hejhej.

(Först och främst så kan ni ju ignorera att jag är totalt ofixad på bilderna men ni fattar ändå poängen)

Jag har någon falsk förhoppning om att jag ser ut som någon jäkla "moviestar" när jag ligger i min säng framför datorn. Så jag tog fram ni iPhone och startat kameran och upptäcker att jag inte är i närheten av att likna någon stjärna... Jag lovar jag gör mig inte till på bilen, jag ser helt enkelt ut så.

Jag är nästan säker på att alla känner igen sig i detta och jag vill bara säga: ae jag vet inte vad jag vill säga... Gå och hämta ostbågar och ställ skålen på bröstet och skyffla i dig som om det vore din sista måltid (vet inte om jag skulle kalla det måltid men just nu saknar jag ord...) nej nu ska jag sova godnatt peps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0