Dagen vare...!

Hej, idag har jag varit hemma hos pappa och tagit det lugnt. På morgonen satt jag framför datorn och tv, jag kollade på filmen I give it a year.  Den var inte så bra, jag hade högre förväntningar på den men den var ändå helt okej. Senare efter lunch började jag städa, jag städade i 2.5 timmar. Sedan gick jag för att hämta Albin på dagis. Han har precis börjat så Pappa och Zandra vill inte att han ska få för långa dagar nu i början så därför gick jag och hämtade han. La ut några videos på Vine (Emmavinell) så där kan ni ju kolla in vad vi hittade på, haha.
 
Nu har jag precis duschat och ätit, om ungefär en halvtimme ska jag och pappa ut och köra. Känner verkligen att det går framåt, i alla fall med växlingen och så. Fast pappa tycker fortfarande att jag kör förlångsamt men jag tar hellre det säkra före det osäkra.
Seriösa bilder, Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0